سلام آقا فداي تو

غصه ي من غم هاي تو

سلام آقا فداي تو

غصه ي من غم هاي تو

درد و بلات براي من

دردسرام براي توست

امام زمان

درد و بلات براي من

دردسرام براي توست

سلام آقا فداي تو

باز دلم آتيش زدي

گفتي يه روز جمعه مياي

اين جمعه هم نيومدي 

آقام آقام آقام آقام

سلام آقا فداي تو

غصه ي من غم هاي تو

درد و بلات براي من

دردسرام براي توست

سلام آقا فداي تو

باز دلم آتيش زدي

گفتي يه روز جمعه مياي

جمعه شد و نيومدي

شما کجا و من کجا؟

تو خوب خوب من بد بد

شما کجا و من کجا؟

تو خوب خوب من بد بد

آخه چقدر مهربوني

را دادي و بده اومد

من اومدم با اشک و آه

خسته ام و مونده تو راه

منم ميخوام سفيد بشم

شبيه اون غلام سيات

سلام آقا فداي تو

من ميميرم براي تو

آقام آقام آقام

 

دانلود سبک با صدای کربلایی محمدجواد جعفرزاده

دانلود روضه حضرت اباالفضل

مداح:محمدجواد جعفرزاده


نظرات شما عزیزان:

غریبه 
ساعت10:12---10 خرداد 1393

سلام خیلی خوب بودن دوباره هم مطلب بزنید.با تشکر
پاسخ:سلام ممنون از بازدید شما.چشم حتما مطلب میزنیم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: